söndag 7 februari 2016

Veckoplanering vecka 201606

Planeringen för vecka 5 höll faktiskt ganska bra. Jag läste det planerade antalet böcker, men inte exakt de böcker jag tänkt mig att läsa. Egentligen borde jag nog vara lite försiktig med planerandet nu i o m att jag vet att vecka 6 lär nog inga planer hålla. Men den här planeringen gör jag ju inte för att jag slaviskt ska följa den utan mer för att få lite mer styrning på mitt läsande.

Just nu läser jag I blindo av Faye Kellerman men lär bli klar med den ikväll och sen tänkte jag ta itu med



Löftet av Audrey Magee













De gömda rummen av Care Santos













I persikoträdets skugga av Joanne Harris






Och så får man väl se om det händer något i veckan som tvingar mig att ändra på planen.








3 kommentarer:

  1. Löftet vill jag läsa, men jag väntar på pocketupplagan.

    SvaraRadera
  2. Åh det gömda rummet ser jättespännande ut! :) Härlig bokplanering. jag tycker det är bra att sätta upp planer och mål även om det inte alltid går att hinna uppfylla alla planer man har :)

    SvaraRadera