fredag 7 maj 2021

Helgläsning vecka 18

Det blir en lugn helg igen. Vi fick lite positiva nyheter igen i slutet av veckan så den här  helgen blir det lite planering igen. Jag brukar planera att hinna med en hel del på lördagen och trots att det hittills inte funkat så gör jag likadant den här helgen och hopps sen att jag orkar ta tag i saker och ting i morgon. Söndagen blir, som vanligt, en planeringsdag då vi planerar för kommande vecka. Utöver det så har vi faktiskt inga större måsten den här helgen om man inte räknar med att jag måste hinna läsa en hel del och helst också skriva en hel hög med recensioner.


 

Det jag tänkt läsa den här helgen är

När allt brister av Helena Kubicek Boye






Giftmakerskan av Sarah Penner







Vad ska du läsa i helgen?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar