måndag 10 maj 2021

Sammanfattning/utvärdering vecka 18

 Vecka 18 blev en rätt så lugn vecka då vi inte gjorde många knop. Jag fick min första vaccination mot covid-19, och så fick vi ett positivt besked i slutet av veckan så det var bara bra saker som hände under veckan. Men det som ändå hände, trots att det var positivt, tog fokus från det jag hade behövt göra, dvs läsningen och recensionerna. Men trots att resultatet inte ser så bra ut är jag redan nu lättare till sinnes och känner att allt i alla fall går åt rätt håll.




Det jag hann med under vecka 18 var

Jag läste ut 1 bok

När bergen sjunger av Nguyen Phan Que Mai

-------------

Jag publicerade 1 recension

Vinterbröllop av Sarah Morgan

--------------

Det fanns 5 rec.ex i brevlådan

Midsommarblot av Ewa Klingberg

Spegelbilden av Joseph A. Davis

En dödlig dos av Måns Rosén

Vapenlös av Cecilia Ekhem

Ett rent helvete av Anne Liljeroth

------------

Jag köpte 0 böcker


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar