söndag 30 maj 2021

Läsplanering vecka 22

 Som det ser ut nu så blir vecka 22 ännu en lugn vecka utan provtagningar eller läkarbesök. Det enda jag har schemalagt är ståträning varje dag och utvärdering av framsteg på fredag. Det bästa är att det ju ska vara varmt den här veckan så då kan jag hålla till ute på altanen utan att behöva ha tjocka kläder på mig. Jag borde alltså hinna läsa lite extra och när jag sen ändå måste ta pauser från sol och värme så kan jag sitta i mitt rum och skriva recensioner.  Sen gäller det bara att vara tillräckligt disciplinerad så att jag verkligen får tummen ur nu och sätter fart

Det jag tänkt läsa den här vecka är

Fjällmordet av Karin Färnlöf Clarin







Tracy bortrövad av Marianne Almesåker







Ett rent helvete av Anne Liljeroth






Fristad av Anna E Whlgren







Vad ska du läsa under vecka 22?










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar