söndag 23 maj 2021

Läsplanering vecka 21

Den kommande vecka ser också ut att bli väldigt lugn.  Inga inlagda tider att hålla och inga större måsten så nu borde jag kunna lägga lite mer krut på läsningen och recensionerna. Det går ju faktiskt framåt med både läsningen och recensionerna redan nu. Eftersom veckans schema är så tomt så hoppas jag verkligen att jag hinner med mycket under kommande vecka så därför har jag tagit i ordentligt i planeringen. Tyvärr gick inte läsningen under vecka 20 riktigt så bra som jag hade planerat (mer om det i Sammanfattning/utvärdering imorgon). mycket beroende på besöket i helgen, så de flesta av de böckerna hänger med till den här veckan.


Det jag tänkt läsa är


Som en fjäder i vinden av Sofia Lundberg






Fjällmordet av Karin Färnlöf Clarin






Ett rent helvete av Anne Liljeroth






Dragoner av Gertrud Helllbrand





Tracy bortrövad av Marianne Almesåker











Vad ska du läsa under kommande vecka?










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar