fredag 2 augusti 2019

Helgläsning vecka 31

Veckan blev inte riktigt så lugn som vi hade tänkt oss så nu får jag istället ta det lugnt under helgen. Maken och brorsan kommer att hålla på med veden vi får hemlevererat på lördagen och då kan jag ägna mig helt åt att ta det lugnt och läsa och kanske också skriva färdigt lite recensioner. Den här helgen har jag ingen lust (som det känns just nu) att åka iväg nånstans eller hitta på något att göra, jag är väldigt nöjd med att få sitta och läsa hela dagarna. Förhoppningsvis hinner jag alltså läsa en hel del, om ingenting oförutsett inträffar.





Det jag tänkt läsa den här helgen är


Blommor över helvetet av Ilaria Tuti
Läser jag just nu












Falken från Sparta av Conn Iggulden













Station K av Peter Stjernström









Vad ska du läsa i helgen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar