fredag 23 augusti 2019

Helgläsning vecka 34

Det blir nog inte så mycket läsning den här helgen och inte mycket bloggande heller. På lördagen ska vi plocka bland loppisprylarna ( packa om en del, lägga i lite nytt osv osv) och sen packa bilen färdigt. Det blir ju lite pauser ändå så då lär jag hinna läsa lite och eventuellt skriva färdigt några inlägg och schemalägga dem. På söndagen åker vi tidigt iväg till bakluckeloppisen, är där och säljer hela dagen och när vi väl kommer hem så lär vi vara rätt så trötta. Är jag tillräckligt trött så orkar jag definitivt inte läsa något eller blogga, så det återstår att se hur det blir med det. Jag hoppas såklart att ändå hinna läsa lite och då har jag tänkt läsa






Nytt land av Mathias Alm











Den falska profeten av Håkan Östlundh










Vad ska du läsa i helgen?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar