måndag 26 augusti 2019

Sammanfattning/utvärdering vecka 34

Vecka 34 var en väldigt bra vecka läsmässigt, men inte riktigt lika bra när det gäller recensionerna, vilket har sina orsaker.. Läsning finns det alltid tid och möjligheter till eftersom jag kan ta en paus från annat  och läsa ett par sidor/kapitel när som helst, men när man ska recensera så behöver jag sitta i lugn och ro ett tag och samla tankarna och när det är mycket annat att göra så är det svårt att hinna med just det. Men, som sagt, det har ju gått bra med läsandet i alla fall så jag får bara ta tag i recensionerna den närmaste tiden.
Totalt sett en bra vecka som jag är mycket nöjd med.




Det som hände läs- och bokmässigt under vecka 34 var

Jag läste ut 5 böcker

När ljungen blommar av Petra Rhodin
Fångar i Luxor av Michael Wiander
Kärlekens väv av Ahdaf Soueif
Kendras Blind date av Ella-Maluca Floyd
Möt mig i paradiset av Heine Bakkeid

Jag publicerade 2 recensioner

Blommor över helvetet - Ilaria Tuti
Falken från Sparta - Conn Iggulden

Det fanns 5 rec.ex i brevådan

Bastu av Jens Linder & Stefan Wettainen
Kärleken väntar längst ut på grenen av Mari Åberg
Den modige Kaninriddaren av Oskar Källner & Marta Leonhardt
I denna ljuva villervalla av Ewa Klingberg
Minns deras namn av Simon Stranger

Jag köpte 0 böcker







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar