söndag 25 augusti 2019

Läsplanering vecka 35

Vecka 35 blir inte lika lugn som de senaste veckorna har varit och jag räknar med att inte hinna läsa så mycket som jag borde. Två dagar går helt bort, på torsdagen ska jag på min vanliga behandling så den dagen lär jag inte hinna läsa speciellt mycket och på lördag ska vi på en gårdsauktion som börjar tidigt och troligtvis håller på större delen av dagen så det blir inte mycket läst den dagen heller. Sen får man ju också räkna med att dagen efter båda händelserna går i mycket lugn takt då jag måste vila lite extra. Men för att ändå kunna minska läsahögen något så har jag plockat fram en liten blandning med mycket lätt- och snabbläst.




Det jag tänkt läsa under vecka 35 är



Den falska profeten av Håkan Östlundh













Den modige Kaninriddaren av Oskar Källner & Marta Leonhardt













I denna ljuva villervalla av Ewa Klingberg














Luftburen av Susanne Boll




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar