måndag 19 augusti 2019

Sammanfattning/utvärdering vecka 33

Vecka 33 var en riktigt bra vecka. Det kanske inte ser ut så om man tittar på det jag hann läsa under veckan men då ska man ha i minne att de böcker jag läst ut lästes parallellt med en tegelsten som jag blir klar med idag, hoppas jag. Det blev inte heller så många recensioner skrivna och jag borde nog ha skrivit några till men just nu ligger jag så pass bra till med recensionerna att det inte är någon större fara med att låta ett par ligga kvar till vecka 34. Så jag tycker nog att jag hann med riktigt bra med tanke på att jag inte stressade utan tog mig tid att vila lite också emellanåt. Hjärnan fungerar lite bättre när man låter bli att stressa så mycket.

Det som hände under vecka 33 var

Jag läste ut 3 böcker

Station K av Peter Stjernström
Frälsaren i Burlington av David Baldacci
När ljungen blommar av Petra Rhodin

Jag publicerade 2 recensioner

Papa av Jesper Stein
En stjärna som faller av Elisabeth Andersson

Det fanns 6 rec.ex i brevlådan

Möt mig i paradiset av Heine Bakkeid
Den falska profeten av Håkan Östlundh
Luftburen av Susanne Boll
Muren av Don Winslow
Välkommen till Flanagans av Åsa Hellberg
Dolken från Tunis av Agatha Christie

Jag köpte 0 böcker

En bra vecka alltså utan stress men med tillräckligt mycket gjort ändå. Och bäst av allt, jag köpte inga böcker fast jag var riktigt sugen ett tag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar