måndag 12 augusti 2019

Sammanfattning/utvärdering vecka 32

Vecka 32 var en riktigt bra vecka. Jag fick till en ganska så perfekt balans mellan läsning, aktiviteter och vila. Det blev visserligen inte så många aktiviteter om man inte räknar matlagning, städning osv som aktivitet, men det var rätt så skönt att bara vara hemma också. När allt går bra så har jag en tendens att glömma bort det där med vila och kör bara på tills jag stupar men nu har jag fått hjälp av maken som påminner mig varje dag när det är dags att ta en paus. Det börjar ju också märkas nu på hur allt äntligen börjar flyta på som det ska.





Det som hände läs- och bokmässigt under vecka 32 var

Jag läste ut 4 böcker (egentligen 3 böcker och en novell)

Blommor över helvetet av Ilaria Tuti
Falken från Sparta av Conn Iggulden
Mäster Palms porträtt av Henrik Johansson
Vilse på Nya Zeeland av Caroline Twamley & Josefine Jansson

Jag publicerade 3 recensioner

Det man inte anar - Stefan Åberg
Jordens arvingar - Ildefonso Falcones
Livet vi drömde om - Anna Gavalda

Det fanns 5 rec.ex i brevlådan

Vilse på Nya Zeeland av Caroline Twamley & josefine Jansson
Nytt land av Mathias Alm
Frälsaren i Burlington av David Baldacci
The Mars Room av Rachel Kushner
De nio världarna av Linnéa Jägrud

Jag köpte 0 böcker



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar