fredag 8 maj 2020

Fem en fredag vecka 19: Just nu


Jag hade från början tänkt att jag skulle vara tidig idag med elisamatildas Fem en fredag, men så blev det inte. Alltså är det först nu som jag har tid att svara på de fem frågorna på temat

JUST NU

------------


1. Vad har du hunnit med idag?
I och med att det redan är eftermiddag så har jag hunnit med en hel del, frukost, läst nyheter, tittat lite på tv, lunch, lunchvila med tillhörande tv-tittning och nu ska jag alltså blogga lite

2. Vad lyssnar du på?
Just nu ingenting men på förmiddagen hade jag radion på så det blev en blandning av nyheter och musik

3. Vad kommer du att göra härnest?
Jag ska blogga lite, ta kattlådorna, laga middag. Och sen är det dags för dagens höjdpunkt, en timma med mitt favoritprogram Salvage Hunters

4. Var befinner du dig någonstans?
Hemma, som alltid i dessa coronatider. 

5. Hur är humöret idag?
Bättre kan det inte bli! Har sovit otroligt gott inatt för första gången på länge, det har varit vackert väder ute, fick ett positivt besked från en av mina läkare tidigare idag. Läsningen går bra och jag tycker nog att bloggandet också går bättre än tidigare. Så "Happy Days!!". Bara att hoppas att helgen fortsätter så här.

7 kommentarer:

  1. Happy Friday! Verkligen glad fredag till dig!

    SvaraRadera
  2. det blir säkert en bra helg även om vädret skulle bli sämre. idag var annars första dagen som jag kunde lägga vinterjackan

    SvaraRadera
  3. Låter toppen, med bra besked och så god nattsömn som är a och o (sover ibland halvdant).

    SvaraRadera
  4. Det er så godt å lese om de som har det bra, har et godt hummør og trives med livet sitt. Det er alt for mye negative holdninger i samfunnet.

    SvaraRadera
  5. Så roligt att läsa! Happy days alla dagar i veckan. Var tvungen att googla på Salvage Hunters, har inte hört talas om programmet trots att jag ser att det pågått hur länge som helst...där ser man!

    SvaraRadera
  6. Alltså ditt svar på sista frågan gör mig riktigt glad. Du sprudlar ju av glädje. Otroligt skönt!
    Å vädret idag var det absolut inget fel på. Å om du inte bor i norra Sverige lär det bli lika fint imorgon också:-)

    SvaraRadera