måndag 18 maj 2020

Sammanfattning/utvärdering vecka 20

Vecka 20 var veckan då jag kände att jag äntligen kunde börja koncentrera mig ordentligt på läsningen och recensionerna. Visst, det blev inte riktigt så mycket läst och skrivet som jag hade hoppats men jag är igång i alla fall och hoppas nu att läslusten och koncentrationen håller i sig och att jag kan fokusera ordentligt på det här med böcker och bloggandet igen. Även om inte allt gick precis som jag hade tänkt mig så är jag ändå nöjd för det känns som att allting äntligen vänder och då kommer jag få mer gjort under kommande veckor


Det jag hann med under vecka 20 var

Jag läste ut 2 böcker och 1 novell

Straffet av Yrsa Sigurdardóttir
Mannen i bilen av Ilmar Taska
Ertappad av Amanda Tartt

Jag publicerade 2 recensioner (titeln är länkad till recensionen där det finns mer info om boken)

Bokhandeln för ensamma hjärtan av Annie Darling
Catalana av Lihammer & Hesselbom

Det fanns 2 rec.ex i brevlådan

Dockfabriken av Lena Karlin & Åsa Schwarz
Falska toner och söta vinbär av Ewa Klingberg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar