fredag 1 maj 2020

Helgläsning vecka 18

Den här veckans läsplanering blev totalförstörd i samma ögonblick jag åkte in på sjukhus på provtagning. Det visade sig att istället för att kunna sitta uppe och läsa så var jag tvungen att ligga i sängen större delen av tiden och det mesta var i helt fel höjd och läge för att jag skulle kunna använda mig av mitt bokstöd (som är ett måste för mig om jag ska läsa inbundna böcker). Alltså blev det i princip inget als läst på över två dygn så jag får börja om från veckoplaneringen  och lär inte hinna läsa alltför mycket under helgen trots att jag nu är hemma. Den här helgen får jag istället försöka komma ikapp med recensionerna och då blir det inte lika mycket tid som jag helt kan ägna mig åt läsningen.


Det jag tänkt läsa den här helgen är


Järnrosen av Oskar Källner & Karl Johnsson











Låt spelet börja av Christina Schiller











Ett enda andetag av Gabriella Ullberg Westin































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar