måndag 11 maj 2020

Sammanfattning/utvärdering vecka 19

Vecka 19 är nog den första veckan på länge som jag på riktigt kände att både läsningen och recensionsskrivandet lossnade. Jag hade inte riktigt lika mycket sjukvårdskontakter som jag haft de tidigare veckorna och så fick jag för en gångs skull lite positiva nyheter och redan det gjorde underverk för humöret. Jag sov ordentligt och länge (för att vara jag) så ja var för en gångs skull pigg när jag gick upp på morgonen. Det var mycket som släppte, speciellt i slutet på veckan och under veckan, och det märktes direkt på läsningen och på recensionsskrivandet. Nu gäller det bara att hålla tempot så är jag snart ikapp med det mesta.


Det jag hann med bok- och läsmässigt under vecka 19 var

Jag läste ut 4 böcker

Låt spelet börja av Christina Schiller
Järnrosen av Oskar Källner & Karl Johnsson
Ett enda andetag av Gabriela Ullberg Westin
Vännen av Sigrid Nunez

Jag publicerade 4 recensioner

Mamma - en fråga om dagen 
Geiger  av Gustaf Skördeman 
Det onda av Inès Bayard 
Förstfödd av Nykänen & Selåker 

Det fanns 1 rec.ex i brevlådan

Renoveringsobjekten av Eli Åhman Owetz

Jag köpte 0 böcker

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar