lördag 30 maj 2020

Läsplanering Juni 2020

I och med att det inte gått så bra med läsningen den här våren så har läsahögarna växt okontrollerat och är just nu rätt så gigantiska. Men nu har jag ju kommit igång igen så jag hoppas hinna minska på dessa en hel del under sommaren. Jag har alltså inga större problem med att hitta läsning under den närmaste månaden, det är bara att grabba översta boken i högen när det är dags att börja på något nytt.Maj har ju gått bra och jag hoppas nu att juni går minst lika bra, speciellt som jag inte har nästan några vårdkontakter inbokade. Alltså bör jag kunna koncentrera mig rätt så ordentligt på både läsningen och recensionerna.

Men jag ska såklart också läsa en hyllvärmare och äntligen har jag läst ut den jag hållit på med i ett par månader. Så det blir en ny jag ska börja på i juni. Eftersom det är en tunn bok så hoppas jag såklart hinna läsa ut den och börja på någon till men vilken det då i såna fall blir får styras av vad jag har lust att läsa. Den jag ska börja med är




Bögjävlar av Daniel Björk, Tomas Hemstad, Stefan Ingvarsson, Petter Wallenberg, Roger Wilson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar