söndag 24 maj 2020

Läsplanering vecka 22

Veckorna och helgerna går verkligen in i varandra nu och veckorna skiljer sig inte mycket från varandra, för oss är just nu hur mycket vårdkontakter vi har som skiljer en vecka från en annan. Och just precis nu ha vi en "ledig" period och eftersom vi befinner oss i självvald karantän så är det inte mycket som ändras från dag till dag. Fördelen med det är att nu när jag fått igång läsandet så börjar jag också komma ikapp med mina läshögar. Värre är det än så länge med recensionerna, där ligger jag fortfarande rejält efter och måste nu under kommande vecka se till att få ut en hel hög med recensioner. Men, som sagt, läsningen går bra i alla fall, och då kan det nog vara bra att öka på takten lite. Det stora problemet just nu är att få till en bra blandning så att jag inte tröttnar...men det ska nog gå det också. Och planeringarna är ju inte huggna i sten - har jag inte lust med en bok som finns i planeringen så är det ju bara att byta ut den och ta nånting annat. Onödigt att tvinga sig att läs nånting man inte känner för just för tillfället.


Det jag tänkt läsa under vecka 22 är

Falska toner och söta vinbär av Ewa Klingberg











Dockfabriken av Karlin & Schwarz











Renoveringsobjekten av Eli Åhman Owetz












Han dör om du inte av Peter James









Vad ska du läsa under kommande vecka?






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar