söndag 3 maj 2020

Läsplanering vecka 19

Den här veckan har jag några hållpunkter, ett läkarbesök och en behandling, och så en provtagning troligtvis i slutet av veckan. Alltså går det år lite tid till sånt, men eftersom det ändå finns rätt gott om tid för läsning och recensioner så har jag tänkt mig att försöka komma ikapp med både läsning och recensioner under den här veckan. Det är bara att hålla tummarna nu så att allt går som planerat, hittills har ju mina planer kraschat gång på gång.
För den här veckan har jag plockat fram lite lättlästa böcker och de flesta av dem är också relativt tunna så hoppas jag att planeringen håller lite bättre än vad den har gjort under de senaste veckorna.


Det jag tänkt läsa under vecka 19 är


Låt spelet börja av Christina Schiller
Läser jag just nu











Ett enda andetag av Gabriella Ullberg Westin













Järnrosen av Oskar Källner & Karl Johnsson












Straffet av Yrsa Sigurdardóttir










Vad ska du läsa under vecka 19?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar