måndag 25 maj 2020

Sammanfattning/utvärdering vecka 22

Vecka 21 var på ett sätt en bra vecka men på ett annat sätt funkade det inte alls. Jag kom igång ordentligt med läsningen så nu börjar högarna äntligen minska lite och läslusten är på topp och det är också koncentrationsförmågan. Det gick mycket sämre med recensionerna, för det funkade i princip inte alls. Jag hade helt enkelt noll inspiration och trots att jag satte mig ett flertal gånger under veckan och började skriva så fick jag ingenting gjort.Så fort jag skulle skriva nånting så var det som att dunka huvudet mot väggen, det tog bara totalstopp. Nu gäller det alltså att hålla läsningen på den här nivån men sen också få fart på skrivandet så jag kommer ikapp med recensionerna. Högarna med lästa men orecenserade böcker på skrivbordet börjar bli minst sagt pinsamma

Det jag lyckade göra under vecka 21 var

Jag läste ut 5 böcker

Den franska fotografen av Natasha Lester
Flykten av Oskar Källner och Karl Johnsson
No waste, just taste av Karin Sundgren
Älskaren av Pia Kask
Brevet till Helga av Bergsveinn Birgisson

Jag publicerade 0(!!) recensioner

Det fanns 2 rec.ex i brevlådan

Sen for jag hem av Karin Smirnoff
Systrarna på heden av Bella Ellis


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar