söndag 16 februari 2014

En smakebit på søndag

Det är söndag igen och idag har vi hunnit med mycket här hemma...byggt ett "höghus" åt husdjuren, fixat med nya bokhyllan och flyttat in den gamla bokhyllan in i min mans rum.
Så nu hinner jag med lite bloggande också och vad passar väl bättre på en söndag än Flukten fra virkelighetens En smakebit på søndag

Min smakbit kommer från boken Alltför nära av Henriette Gyland som jag snart har läst färdigt






"Som alltid blev skuggorna djupare och mer vaksamma när han anade att hon var i närheten, och han hörde stegen av Hazel Larwoods fotriktiga skor. Det var dags att reda ut saker och ting.
Han harklade sig och sa: "Vi måste prata"."








8 kommentarer:

  1. Oh, en ny bokhylla. Tacks för smakbiten och ha en fin kväll.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den här bokhyllan har jag väntat på i ett par år nu.

      Radera
  2. Tack för smakbiten. Det var en bok jag inte hade hört talas om!

    SvaraRadera
  3. Tack för smakbiten och vilket trevligt söndagsnöje, att fixa med nya bokhyllan!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oja, det är alltid lika trevligt att fixa med bokhyllor.

      Radera
  4. Okänd bok och författare för min del. Tack för smakbiten :)

    SvaraRadera
  5. Trevligt söndagsnöje och intressant smakbit!

    SvaraRadera