lördag 22 februari 2014

Myrorna

Det var ett tag sedan jag var på Myrorna men idag var det dags. Och självklart kom jag hem med en hög med böcker...



Monsoon av Wilbur Smith
Déja Dead av Kathy Reichs
Promenad i Absurdistan av Staffan Heimersson
Vanligt hyggligt folk av Staffan Heimersson
Djävulen hjälpte mig av Caroline Eriksson
Bröderna Bielski av Peter Duffy
Romarblod av Steven Saylor

Jag vet, jag borde nog ha låtit bli, speciellt med tanke på att bokrean börjar snart...men det går ju bara inte att gå förbi de där hyllorna med billiga böcker!




5 kommentarer:

  1. Grattis till härlig hög! Jag älskar att göra fynd :)

    SvaraRadera
  2. Svar
    1. Nej, det gör den inte, däremot finns det nånting här i Uppsala som slår Myrorna och det är Ulva Bakluckeloppis - både billigare och bättre sortiment. Tyvärr håller det ju bara på under sommaren.

      Radera
  3. Jag känner igen det där med att inte kunna gå förbi, det är nästan för billigt ibland ;)

    SvaraRadera