onsdag 12 februari 2014

Omslagsonsdag #31 - Puss på dig!

Det är onsdag och jag har en jättehög sånt som måste göras, men jag har helt enkelt inte lust med det! Alltså ger jag mig i kast med Bokpotatens Omslagsonsdag istället. Temat den här veckan heter Puss på dig! och det handlar alltså om kärlek och den kommande Alla hjärtans dag/Valentindagen.

När jag går igenom mina omslag så märker jag direkt att här läses inte mycket romantik el annat där det förekommer pussar och hjärtan, det är svårt att hitta nånting som passar temat. Nu fick jag mig en liten tankeställare - det kanske vore dags att jag äste lite mer romantik?
Men några stycken som i alla fall gränsar till temat hittade jag och avslutade sen med ett hjärta

 




Min favorit är Lyckan är en sällsam fågel. Vilken är din?











6 kommentarer:

  1. Jag håller med, Gavaldas är jättefin!

    Jag tycker att Kärleksbarnet är en fantastisk bok, men omslaget gör mig så illa till mods, även om det är väldigt fint gjort.

    SvaraRadera
  2. Jag hade inte heller speciellt många böcker med pussar på, jag tror det kan ha att göra med vilka genrer man läser :)

    SvaraRadera
  3. "En dag" tycker jag ser trevlig ut.

    SvaraRadera
  4. Jag älskar orange så jag väljer En dag;).

    SvaraRadera
  5. Även i min bokhylla var det svårt att skaka fram böcker till temat. En dag fanns även hos mig!

    SvaraRadera