torsdag 27 februari 2014

Reaböcker Bokus

Nu kom mitt paket från Bokus. Snål som jag är så väljer jag ju alltid gratis leverans, vilket betyder att det tar någon dag längre, men jag har ju oftast inte så bråttom med att få hem det jag beställt.
Så nu kom alltså de böcker jag förbeställt. Det jobbiga är ju att jag ändå inte kunnat hålla mig från att titta vidare på utbudet och självklart har jag hittat fler titlar jag "absolut" måste ha, så det lär bli en beställning till från bokrean.
Den här gången fick jag i alla fall



Olé, olé: En liten bok om tjurfäktning av Arne Häggqvist
Vi kom över havet av Julie Otsuka
Ru av Kim Thuy
Havsmannen av Carl-Johan Vallgren
Sibirisk uppfostran av Nicolai Lilin


1 kommentar:

  1. Var på vippen att köpa Ru, men det blev en annan istället! Får ta och köpa den vid ett senare tillfälle!

    SvaraRadera