lördag 2 juli 2016

Bokflod!

Gårdagen förde med sig en hel bokflod.

Jag har hittills lyckats hålla mig undan från alla erbjudanden av typen "Köpt 4, betala för 3" och "4 för 149,-", men när erbjudandet "4 för 100,-" kom så kunde jag inte längre hålla mig, speciellt som två av böckerna jag köpte var böcker som jag velat ha ett bra tag, och så ingick också en målarbok bland dem som man kunde välja mellan. Och inbundna ex + målarbok för 25,-/st smulade sönder allt motstånd. Så det blev


Bergets skugga av Gregory David Roberts
Regissören av Angelika Braun


Medicis ring av Jan Mårtenson
En sällsam fågel: Den omtänksamma målarboken av Mariann S. Sæbjørnsen

Och så dök det upp ett överraskningspaket med 3 pocket från Historiska media


Ulrikas bok av Maria Gustavsdotter
Carolines arv av Katherine Webb
Medan mörkret faller av Anna Lihammer

Tråkigt nog så är två av de här pocketböckerna dubletter till sånt jag redan har så jag får hitta på något annat med dubletterna. Kanske en utlottning?









3 kommentarer:

  1. Jag beställde också 4 för 100 men 3 av böckerna var slutsåldafick jag mail om dagen efter, det var en stor besvikelse...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jättetråkigt! Då hade jag väldans tur att inte de jag beställde var slutsålda.

      Radera
  2. Bergets skugga ser jag fram emot att läsa :)

    SvaraRadera