fredag 15 juli 2016

Helgläsning

Även om vi har besök i helgen tror jag att jag ändå kommer att få ganska bra med lästid för mig själv. På dagarna kommer min bror och min man jobba ute och på kvällen lär vi faktiskt sitta och läsa förutom att titta lite på TV. Vi har faktiskt börjat redan ikväll. Efter middagen tog vi en liten vilostund och därefter har TV:n står på så att man kan titta om man vill, men både brorsan och jag har suttit och läst.
Det jag tänkt läsa den här helgen är




Den sista kejsarinnan av Kina av Jung Chang
Blir jag nog äntligen klar med ikväll














Snövit ska dö av Nele Neuhaus
Jag är verkligen sugen på den här boken nu. Efter en historisk fackbok behöver jag verkligen läsa nånting helt annorlunda.







Vad har du tänkt dig att läsa i helgen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar