fredag 4 oktober 2019

Helgläsning vecka 40

En helg till då jag inte lär hinna läsa så mycket som jag skulle vilja läsa. På lördagen skulle jag väldigt gärna vilja gå på en antik- och retromässa men jag får nog hoppa över det den här gången om jag ska orka på söndagen. Jag hoppas alltså att hinna läsa en del under lördagen. Utöver läsning så ska jag försöka hinna skriva lite inlägg färdigt under så jag kan schemalägga publicering av dem. På söndagen ska vi sen iväg för att träffa en ny familjemedlem (bild kommer när vi varit där) som flyttar hem till oss i december och den lilla utflykten lär ta på krafterna ganska ordentligt eftersom jag måste ta mig upp till tredje våningen när vi är framme hos dem vi ska besöka. Besöket tar nog större delen av söndagen och jag lär vara rätt så slut när vi kommer hem så det blir kanske inte så mycket läst på kvällen heller. 

Jag hoppas ju alltså hinna läsa en del på lördagen och det jag tänkt läsa under helgen är



Drömmarnas bok av Nina George
Läser jag just nu











Stjärnan från Nord av D.B. John










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar