måndag 28 oktober 2019

Sammanfattning/utvärdering vecka 43

Vecka 43 var en riktig eländesvecka. Jag hade tänkt att jag skulle hinna ikapp helt med recensionsskrivandet och att jag skulle hinna läsa mycket, men inget av det gick bra. Vår nätkoppling har fungerat väldigt bra sen vi bytte leverantör men självklart blev det problem just den här veckan. Från att i början av veckan emellanåt bli utslängd från nätet blev det värre och värre ju längre veckan led. Det hela slutade med att vi var i princip helt utan nätkoppling större delen av söndagen. Det här gjorde att jag bara kunde och hann göra lite smått på nätet under de perioderna allt fungerade och fick helt enkelt strunta i resten. Det är vid sådana här tillfällen man är glad för de inläggen man kunnat skriva och schemalägga på förhand. Det är ganska frustrerande att tänka på hur beroende man numera är av datorn och nätkopplingen.Men det verkar som att allt fungerar som vanligt igen så det blir mycket att göra den här veckan för att ta igen det jag inte hunnit med under vecka 43

Det som hände läs- och bokmässigt under vecka 43 var


Jag läste ut 2 böcker

Den sista änkan av Karin Slaughter
En dag, Jennifer av Risto Pakarinen

Jag publicerade 2 recensioner

Pengabrevet - Karina Johansson
Drömmarnas bok - Nina George


Det fanns 2 rec.ex i brevlådan

Infiltratören av Lotta Luxenburg
Den nakna flickan av Helen Stommel Olsson

Jag köpte 0 böcker


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar