fredag 17 april 2020

Helgläsning vecka 16

Den här helgen blir en i raden av helger som ser ganska exakt likadana ut. Vi åker ingenstans utan stannar hemma och för mig blir det nog en hel del läsning och jag hoppas också att hinna skriva recensioner så att jag kommer ikapp med dem. Maken lär meka moppe och bil en stor del av helgen och däremellan blir det lite bokläsning. Under helgerna tittar vi numera också lite mer på tv än tidigare och då blir det ofta favoritprogram för under helgen sänder de flera avsnitt efter varandra. Jag har ju äntligen kommit igång ordentligt med läsningen så jag hoppas såklart att jag ska hinna läsa så mycket som möjligt


Det jag tänkt läsa den här helgen är


Bortförda av Oskar Källner & Karl Johnsson











Järnrosen av Oskar Källner & Karl Johnsson











Längs den lila linjen av Deepa Anappara










Vad ska du läsa i helgen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar