söndag 12 april 2020

Läsplanering vecka 16

Nu börjar veckorna och dagarna flyta samman så pass mycket att maken och jag är båda lika osäkra varje morgon på vilken veckodag det är. Men vi har var sitt sätt att försöka hålla koll på dagarna, maken kollar datumet och dagen varje morgon på sin klocka, mitt sätt är min medicindosett = en löstagbar hållare för varje dag och högst upp står vilken veckodag det är. Egentligen spelar det väl ingen större roll vilken veckodag det är förutom att vet man veckodagen så vet man också när tv-programmena går så man inte missar ett avsnitt. Annars är det ju mycket bokläsning just nu, speciellt som jag äntligen kommit igång lite bättre med det. Under kommande vecka ska jag försöka komma ikapp lite med både läsningen och recensionerna.

Det jag tänkt läsa under vecka 16 är


Astrids resa av Pia F. Davidson
Läser jag just nu











Den andra sömnen av Robert Harris











Bortförda av Oskar Källner & Karl Johnsson











Järnrosen av Oskar Källner & Karl Johnsson












Längs den lila linjen av Deepa Anappara









Vi får väl se hur den här planeringen håller men det borde egentligen hålla ganska bra med tanke på att jag nu kommit igång med läsandet och för att de flesta av de här böckerna är rätt så lättlästa.

Vad ska du läsa under kommande vecka?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar