söndag 26 april 2020

Läsplanering vecka 18

Vecka 18 blir en väldigt knepig vecka då det är osäkert hur mycket jag kommer att hinna läsa eller vad jag kommer att kunna recensera. På måndag ska jag till VC för provtagning och eftersom vår närmaste inte har öppet på måndagar så blir vi tvungna att åka längre bort och det tar såklart tid, alltså får jag räkna med att minst halva dagen går bort.
På tisdag blir jag intagen på Akademiska sjukhuset för ytterligare provtagningar, den här gången sånt som inte kan utföras på VC, eller hemma, och det tar två dagar. Läkare har flaggat för att de, beroende på provresultaten, kanske vill behålla mig längre för ytterligare utredning, men jag har flaggat för att jag SKA hem på torsdag så vi får väl se vem som vinner. Och det blir jag, kan jag redan tala om, allt annat får vänt till senare datum. Måndag blir det alltså inte så mycket läsning, däremot ska jag försöka skriva lite recensioner. Tisdag och onsdag hoppas jag hinna läsa mycket (det finns nog inte så mycket annat att göra på sjukan)men det blir nog inte så många recensioner skrivna.

Det jag tänkt läsa under vecka 18 är


Låt spelet börja av Christina Schiller












Ett enda andetag av Gabriella Ullberg Westin












Den franska fotografen av Natasha Lester












Straffet av Yrsa Sigurdardottir










Vad har du tänkt dig att läsa under kommande vecka?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar