måndag 27 april 2020

Sammanfattning/utvärdering vecka 17

Äntligen börjar allting flyta på lite bättre och jag får lite mer gjort. Vecka 17 är första veckan på länge som jag kan se en liten uppgång på både läsningen och recensionsskrivandet, så nu känns det som första gången som att jag kanske snart kommer ikapp med allt. Å andra sidan så kommer det bli svårt att hålla tempot under vecka 18 eftersom jag då kommer att ha mycket annat att tänka på och göra. Jag kommer inte heller att vara hemma lika mycket som vanligt och det saktar ju ner tempot betydligt, i alla fall när det gäller recensionerna. Något positivt till var att jag inte köpte några böcker den här veckan heller så nu har jag kommit ner på 0 igen på bokinköpen och det är bra.

Det som jag hann med under vecka 17 var

Jag läste ut 2 böcker

Längs den lila linjen av Deepa Anapura
Bortförda av Oskar Källner & Karl Johnsson

Jag publicerade 3 recensioner

Fattig student av Karen Elene Thorsen
Brister av Alexandra Thomas
Min fars hemlighet av Sara Blædel 

Det fanns 4 rec.ex i brevlådan

Vännen av Sigrid Nunez
Führerns barnmorska av Mandy Robotham
Love av Kerstin Gezelius & Alexander Onofri
No waste, just taste av Karin Sundgren

Jag köpte 0 böcker



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar