måndag 6 april 2020

Sammanfattning/utvärdering vecka 14

Trots att jag äntligen kom igång lite bättre med läsningen så blev det ändå inte så jättemycket läst under vecka 14. Även om jag just nu försöker se till att hålla nyhetsläsningen på en mer normal nivå så blir jag såklart emellanåt tillräckligt distraherad för att glömma bort det här med bokläsningen. Det är faktiskt värre med recensionerna, när jag skriver recensioner så måste jag vara ganska fokuserad och inspirerad, men just nu är det nästan en omöjlighet eftersom nyhetsflödet tar så mycket tid och plats i tankarna. Men under kommande vecka lär jag ha ordentligt med tid och har gett mig den på att komma ikapp med recensionerna också.Så jag får väl stå ut med att vecka 14 inte blev en speciellt bra vecka och satsa på att vecka 15 blir bättre.

Det som hände läs- och bokmässigt under vecka 14 var

Jag läste klart 2 böcker

Förstfödd av Nykänen & Selåker
Bokhandeln för ensamma hjärtan av Annie Darling

Jag publicerade 1 recension

Shanghai baby av Wei Hui

Det fanns 9 rec.ex i brevlådan

Bokhandeln för ensamma hjärtan av Annie Darling
Våroffer av Anders de la Motte
Mannen i bilen av Ilmar Taska
Catalana av Lihammer & Hesselbom
Straffet av Yrsa Sigurdardottir
Porten av Astrid Ahlbrth
Dold identitet av Astrid Ahlberg
Kvinnan med silverhåret av Astrid Ahlberg
Den tunna hinnan av Astrid Ahlberg


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar