måndag 20 april 2020

Sammanfattning/utvärdering vecka 16

Just nu flyter veckorna in i varandra och de skiljer sig inte åt speciellt mycket. Det enda som faktiskt ändrats är att jag äntligen fått bokläsandet att börja flyta på och samma gäller också recensionerna. Jag hann ändå inte läsa riktigt så mycket som jag hade hoppats på men det kanske tar sig nu under kommande vecka. Jag lyckades publicera några recensioner men var inte riktigt nöjd med att det inte blev fler.Det som fortfarande tar emot när det gäller recensioner är att inspirationen till stor del saknas. Just nu har jag så mycket att fundera över privat att det är svårt att koncentrera sig tillräckligt på recensionerna. Men det är bara att ta sig i kragen och se till att jag lyckas bättre under vecka 17

Det jag hann med under vecka 16 var

Jag läste ut 2 böcker
Astrids resa av Pia F. Davidson
Den andra sömnen av Robert Harris

Jag publicerade 2 recensioner
Mordet på en sjöjungfru av Rydahl & Kazinski
Ljuskällan av Hanna Landahl


Det fanns 3 rec.ex i brevlådan
Rättskiparen av Lotta Luxenburg
Ett enda andetag av Gabriella Ullberg Westin
Den franska fotografen av Natasha Lester

Jag köpte 0 böcker


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar