fredag 22 maj 2020

Helgläsning vecka 21

Den här helgen blir en upprepning av tidigare helger, vi ska inte någonstans utan håller oss hemma och ägnar oss åt hushållet och trädgården. Egentligen borde vi ut till någoon trädgårdsbutik för att handla lite blommor att plantera, men det tråkiga för mig är ju att jag i såna fall inte kan hänga med utan maken får åka själv. Utöver sådant så kommer vi såklart att läsa en hel del och titta lite på tv och så blir det såklart lite bloggande för mig. Och moppemekande för maken. Förhoppningsvis blir det i alla fall tillräckligt varmt ute för att jag ska kunna hålla på med min träning ute på altanen istället för inomhus, det är så mycket trevligare att stå ute och titta på utsikten istället för att stå i hallen och stirra på en vägg.

Den läsning jag valt ut till helgen är tre väldigt olika böcker, en kort och kompakt bok, en lite tjockare men troligtvis väldigt intressant och så en lättsam feelgood, så de tre tror jag passar perfekt.


Brevet till Helga av Bergsveinn Birgisson












Führerns barnmorska av Mandy Robotham











Falska toner och söta vinbär av Ewa Klingberg









Vad ska du läsa under helgen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar