måndag 4 maj 2020

Sammanfattning/utvärdering vecka 18

Planeringen för vecka 18 kraschade redan på måndagen när jag insåg att jag inte skulle hinna med att förbereda speciellt mycket inför min inläggning på sjukhus. Men av någon underlig anledning trodde jag fortfarande att jag skulle kunna läsa en hel del och kanske till och med blogga en del under tiden jag var på sjukhuset. Självklart visade det sig vara helt fel, det fanns inte en möjlighet att läsa speciellt mycket och att sitta uppe och jobba på datorn visade sig vara totalt omöjligt. Istället var det bara att ligga i sängen och glo på tv som gällde. Så det blev ingenting läst eller bloggat på 2,5 dagar på sjukhuset och när jag väl kom hem så gick första dagen åt att bara njuta av att få vara hemma, få sova i egen säng, ha fler kanaler och mer intressanta tv-program att titta på istället för att läsa eller blogga. Det är först nu under helgen som jag börjat komma igång igen, men då var det för sent för att rädda veckoresultatet. Jag får nog istället satsa på att vecka 19 blir bättre

Det som hände läs- och bokmässigt under vecka 18 var

Jag läste klart 1 bok

Rättskiparen av Lotta Luxenburg

Jag publicerade 1 recension

Havets drottning av Jöns Hellsing

Det fanns 3 rec.ex i brevlådan

Flykten av Zelda Falköga
Kolmannen av Jens Henrik Jensen
Brevet till Helga av Bergsveinn Birgison

Jag köpte 0 böcker



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar