fredag 14 april 2017

Helgläsning

Den här påskhelgen styra min läsning helt och hållet av Mias Påskutmaning, så det lär ganska enkelt att planera för  vad jag ska läsa i helgen. Nu har ju läsningen hittills gått bättre än väntat så kanske att det hinner bli mer läst än vad jag planerar för och det tackar jag inte nej till. Men det förutsätter att jag kan fortsätta läsa i samma takt och det kanske inte funkar i och med att brorsan nu är på besök och lite social måste jag ju försöka vara.


De jag tänkt läsa är







Flickan i glastornet av Elizabeth Fremantle















Mördaren ljuger inte ensam av Maria Lang












Farligt att förtära av Maria Lang









Och skulle jag hinna någon till så skulle det vara perfekt, läsningen går riktigt bra just nu.

Vad ska du läsa i helgen?
















3 kommentarer:

  1. Läste precis ut Det vi förlorade i elden av Marian Enriquez och vet inte riktigt vad jag ska börja med nu!

    SvaraRadera
  2. Jag gillar verkligen framsidorna till de där nyutgåvorna av Maria Lang-deckarna.. :)

    Själv ska jag läsa ut en massa "slattar" i helgen. Jag har en del påbörjade böcker som jag borde läsa ut...

    SvaraRadera