fredag 28 april 2017

Helgläsning

Den här veckans läsning har gått otroligt bra, jag har hunnit med rätt så mycket och lär hinna t o m mer än vad jag hade planerat för när det gäller den här veckan. Och i och med att vi inte har några aktiviteter planerade för helgen förutom att få i ordning sånt som t ex illrarnas utegård så att de kan flytta ut, så kan jag nog räkna med rätt så ordentligt med lästid.

Den här helgen har jag tänkt mig att läsa










Reinkarnatörerna: Skymningseld av Henrik Widell













Jag ska hitta dig av Pernilla Ericson







Och jag skulle bli jätteglad om jag skulle hinna i alla fall börja på




Händig man sökes av Jöns Hellsing











Ordningen på böckerna behöver nödvändigtvis inte vara precis som det ser ut ovan, utan det viktiga är att det är de här tre böckerna jag ska ägna mig åt under helgen är det viktiga

Vad har du tänkt dig att läsa i helgen?





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar