söndag 2 april 2017

Veckoplanering vecka 14

Planeringen för vecka 13 fungerade riktigt bra och det var nästan samma för helgplaneringen. Det som ställt till det för den gångna veckan är nätkopplingen hos oss, så nu ligger jag efter igen med en hel del sånt som skulle ut. Men den här gången var det inte mitt fel i alla fall att jag ligger efter för det här kunde vi inte göra så mycket åt - sammanlagt har vi nog varit ca 2 dygn helt utan tv, telefon och internet, resten av tiden har det varit lite av och på - nätkopplingen kommer och går utan förvarning...så jag försöker få ut lite under de perioder då allt fungerar men det blir lite hackigt. Jag får bara hoppas att allt stabiliserar sig under kommande vecka för nu börjar tålamodet tryta riktigt ordentligt.

Under vecka 14 har jag i alla fall tänkt läsa






Det havet gömde av Cecilia Lindblad
Läser jag just nu













Fixaren av Gabriella Ullberg Westin















Det växte ett träd i Brooklyn av Betty Smith







Och skulle jag hinna lite till så skulle jag vara väldigt nöjd!

Vad ska du läsa under kommande vecka?





1 kommentar:

  1. Det är jobbigt när det blir nätstrul. Jag ska fortsätta läsa Fiskarmännen som jag håller på med men sen får jag se vad det blir.

    SvaraRadera