söndag 9 april 2017

Veckoplanering vecka 15

Planeringen för vecka 14  fungerade ganska bra och hade jag inte haft en del annat under helgen så hade jag nog hunnit läsa allt jag planerat. Men man bör nog göra annat också och inte bara nörda in sig på läsningen.
Kommande vecka, vecka 15, ser bra ut än så länge när det gäller läsandet. Det enda egentligen som kan göra att lästiden minskar är att maken är sjukskriven och hemma hela dagarna. Det betyder ju att jag inte får riktigt lika mycket ostörd egentid, men samtidigt är det ju trevligt att ha honom hemma också.

 Det jag i alla fall tänkt läsa är










Eldpojken av S.K. Tremayne














Flickan i glastornet av Elizabeth Fremantle













Mördaren ljuger inte ensam av Maria Lang








Vad ska du läsa under kommande vecka?

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar