fredag 11 oktober 2019

Helgläsning vecka 41

Vi har varit ute på vift under två helger på raken så den här helgen är det tänkt att vi ska stanna hemma och bara ta det lugnt. Eventuellt ska vi kanske åka en liten vända till någon av secondhand-butikerna inne i Uppsala, men det får bli ett snabbesök för speciellt jag känner att jag behöver en vilohelg nu. Det här betyder att jag nog får ordentligt med tid för läsning och kanske jag också hinner skriva lite inlägg färdigt som det sedan bara är att lägga ut när det är dags. Det har jag ju planerat att göra under flera helger men sen inte hunnit. Den här helgen hoppas jag att jag har tid och ork att ordna med det.




Det jag tänkt läsa den här helgen är



Stjärnan från Nord av D.B. John
Läser jag just nu











Glitter av Amanda Tartt












Det lilla galleriet i solen av Marie Sammeli










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar