fredag 18 oktober 2019

Helgläsning vecka 42

Vi hade tänkt oss att vi skulle iväg och kolla på lite vinterkläder på lördagen, men idag kände jag att jag helt enkelt inte orkar att göra det och har inte heller lust att titta på kläder just nu, så det blev ändring i schemat. Istället för att shoppa loss så stannar vi hemma och vi behöver inte sitta sysslolösa. Jag skulle behöva ordna om i vitrinskåpet i köket, det råder fullständig kaos där inne och en del prylar som inte hör hemma där har ändå hamnat där i skåpet. Och när vi ändå är hemma så lär jag också hinna och orka läsa lite och kanske också blogga lite extra (eller i alla fall skriva färdigt lite inlägg). Alltså räknar jag med att det blir ganska bra med lästid den här helgen



Det jag tänkt läsa den här helgen är


Och eken står där än av Sofia Lundberg
Läser jag just nu










Den sista änkan av Karin Slaughter











En dag, Jennifer av Risto Pakarinen










Vad ska du läsa i helgen?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar