måndag 21 oktober 2019

TÄVLING!

Då var det dags igen för tävling där du kan vinna en bok, jag lottar ut en dublett jag fick nyligen. Den här gången kan du vinna första delen, Yxskeppet, i en ny serie av en av mina favoritförfattare Jens Henrik Jensen. Jag lottar ut den här dubletten enligt överenskommelse med Bokförlaget Polaris.

Det du ska göra för att delta är (OBS! För att delta ska du ha svensk postadress!)
1. Tipsa om tävlingen på din blogg och/eller sociala medier och lämna länk eller info om var tipset finns
2. Svara på frågan: Vad hette huvudpersonen i förra serien av den här författaren?
3. Det är ju Halloween snart så jag vill ha tips på en bra skräckroman för mig som vanligtvis inte läser den typen av böcker.
4. Glöm inte att lämna mailadress där jag kan nå dig om du vinner.


Tävlingen går ut fredag den 25 oktober kl 23.59.

OBS! Den här tävlingen pågår parallellt här på bloggen och på Instagram så att såå många som möjligt får chansen att delta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar