onsdag 30 oktober 2019

Läsplanering november 2019

Oktober var en rätt så lugn månad då jag hann läsa en hel del utan att stressa. Läsningen flöt på i lagom tempo och det hoppas jag nu håller i sig under november också. Även om jag hunnit läsa en del och därmed minskat läsahögarna något så krävs det att jag verkligen håller tempot nu så att jag får undan så mycket som möjligt.
I första hand kommer jag alltså att läsa recensionsexemplar, först sådana som jag bett om själv eller som jag tackat ja till, efter det är det dags att ta itu med spontanutskicken. Även om jag lyckats klämma in några av dem lite här och där så innehåller den högen fortfarande alldeles för många böcker.

Sen har vi ju det här med hyllvärmare. I år har jag hittills inte läst lika många hyllvärmare som förra året, men det har nog ändå blivit en i månaden i genomsnitt. För att den siffran ska hålla sig så måste jag se till att läsa minst en hyllvärmare per månad under de kommande månaderna också.
I november har jag tänkt läsa den här hyllvärmaren


Tvångströjan av Aino Trosell











Jag lär alltså inte lida brist på läsning under november heller så det är bara att hålla tummarna att läsflytet håller i sig..



























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar