måndag 7 oktober 2019

Sammanfattning/utvärdering vecka 40

Oj, trappklättringen igår tog på mer än vad jag hade väntat mig så för en gångs skull orkade jag inte göra veckosammanfattningen klar i förväg. Och så har jag haft svårt att komma igång den här måndagen så det mesta har fått vänta men nu är det dags att få nånting gjort. Vecka 40 gick inte riktigt som jag hade förväntat mig, men å andra sidan så gick det i alla fall inte dåligt. Som vanligt, när läsningen går bra så blir det inte mycket bevänt med recensionerna och tvärtom. Läsningen gick alltså hyfsat bra under vecka 40 tack vare att jag fick till ett par dagar som jag bara satt och läste. Recensionerna däremot gick mindre bra, inspirationen lös med sin frånvaro hela veckan, trots att det finns en hög böcker som borde recenseras å det snaraste, men det får jag ta itu med under vecka 41 istället.

Det som hände läs- och bokmässigt under vecka 40 var

Jag läste klart 3 böcker

Minns deras namn av Simon Stranger
I dina kläder av Jane Green
Pengabrevet av Karina Johansson

Jag publicerade 1!! recension

De nio världarna: Vanaheim & Nidavelir av L.T. Jägrud


Det fanns 3 rec.ex i brevlådan

Den sista änkan av Karin Slaughter
Rent som guld av Karin Slaughter & Lee Child
De svarta tornen av Astrid Ahlberg

Jag köpte 0 böcker




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar