fredag 25 oktober 2019

Helgläsning vecka 43

Den här helgen lär jag inte hinna läsa mycket för på söndagen går läsningen bort i princip helt. Jag ska försöka läsa så mycket som möjligt och fixa färdigt lite annat också på lördagen för på söndagen har vi tänkt att gå på Antikmässa på dagen och sen  kommer jag att titta mycket på tv på eftermiddagen/kvällen eftersom några av mina favoritprogram sänds då (och när det gäller ett av dem, Salvage Hunters, är det tre avsnitt på raken vilket tar tre timmar). Alltså lär jag inte hinna läsa alls på söndagen och knappt blogga heller. Jag ska försöka skriva färdigt sånt som går att schemalägga, resten får vänta till måndagen. Eftersom jag alltså inte lär hinna läsa så mycket så är det lika bra att inte ha med så många böcker i planeringen heller så slipper jag känna mig totalt misslyckad (haha, det gör jag faktiskt aldrig för planeringen är inte vad jag måste läsa utan snarare ett rättesnöre för vilka böcker jag ska välja mellan när jag ska plocka fram nästa bok.)

Det jag tänkt läsa (eller i alla fall börja på) den här helgen är



Yxskeppet av Jens Henrik Jensen












Höjden av förändring av David Eriksson








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar