söndag 6 oktober 2019

Veckoplanering vecka 41

Nu kommer en vecka då jag verkligen verkar få ordentligt med lästid i alla fall som det ser ut nu. Inga inplanerade aktiviteter och ingenting speciellt här hemma som absolut måste göras. Självklart är det så att om det råkar dyka upp någon intressant i tidningen så kanske vi ändå hoppar på, men just nu är ingenting speciellt inplanerat. Det låter kanske lite tråkigt med på ett sätt är det också skönt för just nu känner jag att jag behöver tid för både läsning och recensionsskrivande. Visserligen ligger jag rätt så bra till när det gäller recensionerna men det gäller ju också att hålla tempot så att jag inte hamnar efter igen.



Det jag tänkt läsa under vecka 41 är




Stjärnan från Nord av D.B. John











Det lilla galleriet i solen av Marie Sammeli












Blodhundar av Claes & Eva Fürstenberg












Och eken står där än av Sofia Lundberg










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar