onsdag 2 oktober 2019

Top Ten Tuesday på en onsdag


Jag glömde helt bort Top Ten Tuesday igår så då gör jag den idag istället. Temat är så kul att jag kände att jag måste göra den här listan. Temat är boktitlar med siffror

Book Titles with Numbers In Them

------------

Böckerna är inte listade i någon inbördes ordning och titeln är länkad till recensionen

1. 1793 av Niklas Natt och Dag
2. 100 lyckliga dagar av Fausto Brizzi
3. Fyrtio dagar utan skugga av Olivier Truc
4. De aderton av Anton Berg
5. Den sjätte passageraren av Theodor Kallifatides
6. De 7 nycklarna av Åsa Schwarz
7. 50 myter om hållbarhet av Jessica Cederberg Wodmar
8. Vi måste prata om 50 av Cecilia Gustavsson
9. Etthundra mil av Jojo Moyes
10. Ett brev till min pappa i himlen av Benny Stenberg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar