söndag 20 oktober 2019

Läsplanering vecka 43

Det enda vi har inplanerat för kommande vecka är att vi ska shoppa lite vinterkläder. Från början var det tänkt att vi skulle gjort det i lördags men så blev det inte utan vi bestämde oss för att göra det under veckan som kommer. Jag bör alltså få ordentligt med läs- och bloggtid vilket är mycket välkommet. Även om jag hunnit med mycket i helgen så finns det mer att göra så all tid jag kan lägga på böckerna och läsningen är bra. Samma gäller för recensionsskrivandet. Just nu ligger jag lite efter men kan jag nu hålla tempot så är jag i kapp i slutet på veckan.



Det jag tänkt läsa under vecka 43 är



Den sista änkan av Karin Slaughter
Läser jag just nu och bör bli klar ikväll eller i morgon förmiddag.











En dag, Jennifer av Risto Pakarinen












Yxskeppet av Jens Henrik Jensen












Höjden av förändring av David Eriksson










Vad ska du läsa under vecka 43?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar