fredag 20 september 2019

Helgläsning vecka 38

Den här helgen lär vi nog stanna hemma och hålla oss inomhus. Hösten är ju här på riktigt och jag fryser ordentligt så fort jag kommer utanför ytterdörren. Det sköna med det här vädret är att det är så mysigt att vara inne med en brasa i braskamin, en mugg te  och en bra bok att läsa när det är kallt och/eller regnar ute. Det blir nog inte så mycket att göra ute för maken heller så vi lär båda vara inomhus och läsa eller titta på tv. Alltså hoppas jag på mycket läsning den här helgen förutom mys i soffan. På söndag eftermiddag blir det visserligen många timmar av tv-tittning eftersom det först visas 3 timmar med Salvage Hunters och sen har en ny säsong av  Amazing Race kommit igång och den kommer direkt efter, så det blir många timmar i soffan utan en bok. Men resten av tiden tittar jag ju knappt på tv.

Det jag tänkt läsa under helgen är


Samtalsgruppen för sorgebearbetning vid husdjurs hädangång av Maja Willander












På osannolika skäl av Hannes Dükler











Dit vägen bär av Marie Hedegård










Vad ska du läsa i helgen?


1 kommentar:

  1. Röta av Siri Pettersen och En hemlig plats av Tana French :)

    SvaraRadera