söndag 29 september 2019

Läsplanering vecka 40

Kommande vecka blir nog en intressant och rolig vecka, i alla fall till helgen. Under veckan har vi ingenting speciellt inbokat, men när helgen kommer så får vi se om jag får nånting läst överhuvudtaget. På lördag finns en antik- och retromässa som jag gärna skulle vilja besöka men jag får ta och fundera ordentligt på om jag orkar för på söndag ska i iväg för att träffa en blivande familjemedlem och då får jag definitivt inte vara för trött, för då måste jag också ta mig upp till tredje våningen och det är ett rejält gympapass för mig (jag sitter ju i rullstol och kan inte gå men klarar av trappor om det finns en ledstång på båda sidor). Men läsa hoppas jag hinna med under veckan ändå eller rättare sagt så måste jag se till att hinna läsa så mycket som möjligt.

Det jag tänkt läsa är



Minns deras namn av Simon Stranger
Läser jag just nu och hoppas hinna läsa klart idag eller i alla fall nästan klart så den får ändå hänga med här










Pengabrevet av Karina Johansson











Drömmarnas bok av Nina George












Stjärnan från Nord av D.B. John







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar